Składniki

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ POLITYKA PLIKÓW COOKIES

 

Spis treści

Administrator Danych 1

Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych 1

Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania 2

Czy podanie danych jest obowiązkowe? 6

Odbiorcy danych 6

Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych 7

Przekazywanie danych do państw trzecich 7

Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany 7

Co to jest plik „cookie”? 8

W jakim celu strona internetowa korzysta z plików cookie? 8

Jakie pliki cookie wykorzystywane są na naszej stronie internetowej? 8

W jaki sposób zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące plików cookies? 9

Google Analytics 9

Google AdWords 10

Facebook Custom Audiences 10

 

Administrator Danych</h4 > Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych osobowych w ramach sklepu internetowego jest Doppler – Warszawski Instytut Naczyniowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (dalej: Administrator, ADO lub Doppler Instytut) ul. Josepha Conrada 24 (01-922) Warszawa.

 

Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Administrator zachęca do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych (dalej: IOD), którym jest Marcin Zadrożny. IOD można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@dopplerinstytut.pl lub pisemnie na adres Administratora. 

 

Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania

Administrator zawsze legalnie i bezpiecznie przetwarza dane. Mogą to być dane klientów oraz kontrahentów lub ich pracowników. 

 

Cel przetwarzaniaPodstawa prawna oraz okres przechowywania danych
Zawarcie i wykonanie umowy z klientem

art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w przypadku klientów będących konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w przypadku, gdy klientem jest osoba prawna lub instytucja, w imieniu której kontaktuje się pracownik lub współpracownik.

                

 Przez okres poprzedzający zawarcie Umowy oraz przez okres wykonywania Umowy.

Rejestracja konta w sklepie internetowym

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

                

 Przez okres posiadania konta w serwisie: tvokazje.pl, tj. realizacji umowy o świadczenia usług drogą elektroniczną.

Działania zmierzające do zawarcia i realizacji umowy z kontrahentem 

art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w przypadku kontrahentów będącymi osobami fizycznych prowadzącymi działalność gospodarczą.                

Art. 6ust. 1 lit. f RODO – w przypadku, gdy kontrahentem jest osoba prawna, w imieniu której kontaktuje się pracownik lub współpracownik.

                

Przez okres poprzedzający zawarcie Umowy oraz przez okres wykonywania Umowy.

Rozpatrywanie skarg i reklamacji

art. 6 ust. 1 lit. c, b oraz lit. f RODO

                

Przez 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczenia reklamacji.

Ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniamiArt. 6 ust. 1 lit. f RODOPrzez czas trwania postępowań w zakresie dochodzonych roszczeń, tj. do czasu ich prawomocnego zakończenia, a w przypadku postępowań egzekucyjnych do czasu ostatecznego zaspokojenia dochodzonych roszczeń.
Realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, dotyczących prowadzenia rachunkowości i dokumentacji księgowej, w tym archiwizowanie dokumentówArt. 6 ust. 1 lit. c RODOPrzez okresy wskazane przepisami prawa, w tym ustawy o rachunkowości. Dokumenty księgowe przechowywane są co do zasady przez 5 lat po zakończeniu roku, w którym wystąpiło zdarzenie związku, z którym został wystawiony dokument księgowy. 
Prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w tym newsletter

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przy czym działania te ze względu na inne obowiązujące przepisy, w szczególności Prawo telekomunikacyjne i Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prowadzone są jedynie na podstawie posiadanych zgód na kanał komunikacji.Do czasu wniesienia sprzeciwu lub wycofania zgody, tj. okazania nam w dowolny sposób, że nie chcecie pozostawać w kontakcie i otrzymywać informacji o podejmowanych działaniach.

Możliwe jest również w powyższym celu automatyczne dopasowanie treści komunikatów marketingowych do preferencji użytkownika/ klienta i potrzeb (profilowanie) – w tym celu możemy wykorzystać dane osobowe wynikające z Umowy, historii kontaktów z administratorem danych, w tym zakupionych produktów i usług. 

Prowadzenie formularza kontaktowego na stronie www

 art. 6 ust. 1 lit. f RODO                

Okres przechowywania danych związany jest z przedmiotem zapytania z wykorzystaniem formularza kontaktowego.

Prowadzenia działań analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb użytkowników usługi, ogólnej optymalizacji produktów administratora, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o użytkownikach, itp.)

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

                

Przez czas trwania umowy, jak również po jej zakończeniu do czasu wskazanego w celach powyżej.

Prowadzenie fanpage na portalu społecznościowym facebook

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który wskazuje na prawnie uzasadniony interes w związku z prowadzeniem bieżącej korespondencji przy wykorzystaniu narzędzi dosmaczonych przez Facebook, w tym Messenger oraz prowadzenie innych działań marketingowych.Dane mogą być współadministrowane przez Administratora i Facebook.

W zależności od celu przetwarzania danych, co do zasady do czasu wniesienia sprzeciwu.

Przetwarzanie plików cookies. Dostosowanie treści stron internetowych do potrzeb użytkowników, optymalizacja korzystania z strony. analiza aktywności. Art. 6 ust. 1 lit a i f RODO. Pliki cookie niezbędne przetwarzane są w prawnie uzasadnionym interesie w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Pozostałe pliki przetwarzane są na podstawie zgody do czasu jej cofnięcia lub w terminach wskazanych w polityce plików cookie.  

 

Czy podanie danych jest obowiązkowe? 

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umów i rozliczenia prowadzonej działalności oraz wywiązania się przez administratora z wymogów prawa. W pozostałym zakresie w szczególności w celach marketingowych podanie danych nie jest konieczne.

Odbiorcy danych 

 

Dane osobowe (klientów, kontrahentów lub ich pracowników) w związku z profilem działalności Doppler Instytut w określonych sytuacjach mogą być przekazywane innym odbiorcom, tj.:

  • dostawcom lub podmiotom świadczącym usługi teleinformatyczne, 
  • Urzędowi Skarbowemu,
  • policji lub prokuraturze,
  • podmiotom świadczącym usługi pocztowe lub kurierskie,
  • pomiotom świadczącym usługi prawne,
  • bankom lub instytucjom płatniczym,
  • firmom reklamowym, w tym organizującym konkursy
  • podmiotom świadczącym usługi rachunkowe.

 

Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych

 

Osoba, której dane są przetwarzane przez administratora ma prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, czyli poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, zgoda zawsze może być wycofana. Więcej informacji o prawach osób, których dane dotyczą dostępne są w art. 12-23 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tj. RODO), którego tekst można znaleźć pod adresem: https://eur-lex.europa.eu 

Nadto, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, więcej informacji: https://uodo.gov.pl/pl/ 

 

Przekazywanie danych do państw trzecich

Co do zasady dane przetwarzane są na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednakże z uwagi na to, że Administrator korzystamy z usług dostawców w zakresie wsparcia teleinformatycznego wybrane kategorie danych osobowych mogą być przekazywane w wyjątkowych sytuacjach poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną podstawę prawną określoną w rozdziale V RODO, w tym na podstawie standardowych klauzul przyjęte przez Komisję Europejską.

 

Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany

Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, tj. bez udziału człowieka wobec pacjenta. Dane również nie będą wykorzystywane do profilowania.

 

Polityka plików cookie

Co to jest plik „cookie”?

 

Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

 

W jakim celu strona internetowa korzysta z plików cookie?

 

Pliki „cookie” używane na naszej stronie internetowej umożliwiają dopasowanie wyświetlanych informacji i zaprezentowanie treści dostosowanej do Twoich potrzeb, a także mierzenie interakcji użytkowników na stronach internetowych.

Nasza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi innych firm, które pojawiają się na naszych stronach. W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

 

Jakie pliki cookie wykorzystywane są na naszej stronie internetowej?

 

Pliki niezbędne – niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek. Możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Pliki statystyczne – takie pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie.

Pliki marketingowe – pliki cookie stosowane w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników.

 

Pliki cookie na naszej stronie: 

Nazwa

Dostawca

Cel

Data ważności

Rodzaj

_ga_

Google 

Służy do przechowywania stanu sesji. 

2 lata od ustawienia 

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

_gid

Google 

Służy do rozróżniania użytkowników. 

24h

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

_gat

Google 

Służy do śledzenia poszczególnych odwiedzających i ich korzystania ze strony. Jest ustawiany przy pierwszej wizycie i aktualizowany przy kolejnych

1 min 

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

__utma

Google 

Służy do określania niepowtarzalnych użytkowników witryny i jest aktualizowany przy każdym wyświetleniu strony

2 lata od ustawienia

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

__utmb 

Google 

służy do ustanowienia i kontynuowania sesji użytkownika

2 lata od ustawienia

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

__utmc

Google 

Służy do celów kompatybilności wstecznej z witrynami wciąż używającymi kodu śledzenia urchin.js ten plik cookie będzie nadal zapisywany i wygaśnie, gdy użytkownik zamknie przeglądarkę.

2 lata od ustawienia

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

__utmv

Google

Ten plik cookie zwykle nie występuje w domyślnej konfiguracji kodu śledzenia. Plik cookie __utmv przekazuje informacje dostarczone za pomocą metody _setVar (), której używasz do tworzenia niestandardowego segmentu użytkownika

2 lata od ustawienia

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe

__utmz

Google

Ten plik cookie przechowuje typ odesłania, z którego korzysta użytkownik w celu uzyskania dostępu do vese.pl, czy to za pomocą metody bezpośredniej, linku polecającego, wyszukiwania w witrynie lub kampanii, takiej jak reklama lub link e-mail. Służy do obliczania ruchu w wyszukiwarkach, kampanii reklamowych i nawigacji.

6 miesięcy

Analityczne, Pierwszej kategorii, Stałe




 

W jaki sposób zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące plików cookies?

 

Informacji dotyczących zarządzania plikami cookies w Twojej przeglądarce udzieli Ci dostawca oprogramowania. Poniżej linki do najczęściej wybieranych przeglądarek internetowych:

Google Chrome

Firefox

Microsoft Edge

Opera

Safari

 

 

Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane i z jakich narzędzi korzystamy?

 

Google Analytics

W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny kod śledzący Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google

Google Analytics automatycznie gromadzi informacje dotyczące tego, w jaki sposób korzystasz z naszej strony www. Zgromadzone w ten sposób dane są najczęściej przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam przechowywane.

Z uwagi na aktywowaną przez nas anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej.

 

Google AdWords

Podczas gdy korzystasz z naszej strony internetowej, Google AdWords automatycznie umieszcza w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie. Zbiera on informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google dostosowane do Twoich potrzeb. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakiś produkt, informacja o tym zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę dotyczącą tego produktu lub jakąkolwiek inną, którą uznamy za właściwą. Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp.

Korzystając z Google AdWords, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci naszą reklamę.

Jeżeli nie chcesz otrzymywać personalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google.

Jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google? Zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami na stronie Google.

 

Facebook Custom Audiences

Zaimplementowaliśmy w naszej stronie www narzędzie Pixel Facebooka. Dzięki niemu Facebook może wyświetlać Ci spersonalizowane reklamy, które są wybierane na podstawie tego, co oglądałeś na naszej stronie. Pixel gromadzi te informacje automatycznie, podczas gdy Ty korzystasz z naszej strony.

Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać je do swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka.

Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności.

Regulamin Sklepu
Politka Prywatności