Składniki

Regulamin Sklepu

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO VESE

  • POSTANOWIENIA OGÓLNE
  • Niniejszy dokument jest regulaminem, w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) (dalej: „Ustawa”).
  • Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Doppler Instytut spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie
    (adres: ul. Josepha Conrada 24/U4, 01-922 Warszawa), dla której Sąd Rejonowy dla  m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi rejestr pod numerem KRS: 0001062401, NIP: 1133014183, REGON: 386037610 (dalej: „Doppler Instytut”), za pośrednictwem Sklepu Internetowego VESE, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    1. Właścicielem Serwisu znajdującego się pod adresem vese.pl  jest Doppler Instytut.
    2. Sprzedawca dokłada starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Microsoft Edge 109 lub Internet Explorer 11 lub Chrome 110 lub FireFox 109 lub Opera 95 lub Safari 11 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości 320 pikseli.

  • DEFINICJE
  • Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Dostawa – czynność realizowana za pośrednictwem Dostawcy w celu dostarczenia Produktów objętych Zamówieniem złożonym przez Klienta.
  • Dostawca – firmy kurierskie współpracujące ze Sprzedawcą w celu dostarczenia Zamówienia na adres podany przez Klienta.
  • Dostawca Usług Płatniczych – realizujący obsługę Płatności Krajowy Integrator Płatności S.A., z siedzibą w Poznaniu pod adresem: ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579 REGON: 300878437, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000412357, do której należy system płatności T-pay lub PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014, do której należy system płatności Przelewy24.
  • Formularz Rejestracji – znajdujący się na stronie internetowej Sklepu Internetowego formularz, który wypełniany jest przez Klienta w celu utworzenia Konta Klienta. Klient, w celu utworzenia Konta Klienta, zobowiązany jest do podania w Formularzu Rejestracji swoich danych: imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
  • Formularz Zamówienia – znajdujący się na stronie internetowej Sklepu Internetowego formularz, którego wypełnienie przez Klienta konieczne jest do złożenia Zamówienia bez posiadania Konta Klienta. Klient zobowiązany jest do podania w Formularzu Zamówienia swoich danych: imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
  • Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
  • Konto Klienta – oznacza cyfrowe konto utworzone w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji, oznaczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta.
  • Konsument – na podstawie art. 221 Kodeksu cywilnego, jest to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Koszyk – funkcja Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie przez Klienta wybranych przez niego Produktów i ich ceny, a także zmodyfikowanie ilości i rodzaju zamawianych Produktów.
  • Płatność – po złożeniu Zamówienia, wybraniu sposobu Dostawy oraz po uzupełnieniu Formularza Zamówienia lub zalogowaniu się na Konto Klienta, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za Produkty. Płatność zawiera w sobie sumę cen poszczególnych Produktów objętych Zamówieniem oraz kosztów dostawy.
  • Przedsiębiorca o prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Regulamin – niniejszy „Regulamin korzystania ze Sklepu Internetowego VESE.
  • Sklep Internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem vese.pl.
  • Sprzedawca – sprzedawcą Produktów jest Doppler Instytut.
  • Termin Realizacji Zamówienia – termin realizacji Zamówienia składanego przez Sklep Internetowy.
  • Produkty – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana pomiędzy Doppler Instytut a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj i ilość Produktów, a także wybór formy płatności i dostawy.


  • ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • Sprzedawca sprzedaje Produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego pod adresem: vese.pl.
  • Ceny Produktów oraz koszty Dostawy widoczne na stronie internetowej są cenami brutto [z VAT], wyrażonymi w złotych polskich.
      1. Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
      2. Realizowanie Zamówienia za pośrednictwem Dostawców odbywa się tylko w Dni Robocze.
      3. Klient może zalogować się na swoje Konto Klienta w Sklepie Internetowym w dowolnym momencie, poprzez kliknięcie w funkcję „Zaloguj się” i podanie indywidualnego loginu i hasła podanego przez Klienta podczas wypełniania Formularza Rejestracji.
  • Klient w Sklepie Internetowym wybiera rodzaj i ilość Produktów, które zaznacza kliknięciem i tym samym dodaje do Koszyka, a następnie przechodzi do złożenia Zamówienia i/lub kontynuuje wybieranie Produktów.
  • Po sprawdzeniu prawidłowości Zamówienia Klient korzystając ze swojego Konta Klienta sprawdza poprawność danych podanych w trakcie uzupełniania Formularza Rejestracji lub zmienia adres dostawy. W przypadku Klienta, który nie posiada Konta Klienta, uzupełnia on swoje dane w Formularzu Zamówienia. Następnie Klient wybiera sposób Dostawy, realizowany przez firmy kurierskie: 
  • DHL PARCEL POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, KRS: 0000631916, NIP: 9512417713, REGON: 365170883);
        1. INPOST PACZKOMATY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, KRS: 0000255841, NIP: 6792895061, REGON: 120246484).
      1. Po sprawdzeniu poprawności danych w przypadku Klienta z utworzonym Kontem Klienta lub uzupełnieniu danych w Formularzu Zamówienia przez Klienta nieposiadającego Konta Klienta i wybraniu sposobu Dostawy, Klient przechodzi do Płatności korzystając z usług Dostawcy Usług Płatniczych.
  • Po uiszczeniu ceny Klient otrzymuje informację, że Płatność została zrealizowana, a na adres e-mail podany w Formularzu Rejestracji lub w Formularzu Zamówienia zostaje wysłane potwierdzenie złożonego Zamówienia. Z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • W przypadku, gdy realizacja całości lub części Zamówienia zgodnie z jego treścią nie będzie możliwa, Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
  • anulowanie całości Zamówienia lub anulowanie części, w której realizacja nie jest możliwa zgodnie z jego treścią;
  • zmianę treści Zamówienia, w tym zmianę terminu realizacji Zamówienia.

  • PŁATNOŚCI
  • Sprzedawca umożliwia Klientom dokonania Płatności za Produkty nabyte w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Dostawcy Usług Płatniczych.
  • Dostawca Usług Płatniczych umożliwia dokonanie Płatności za pomocą kodu BLIK, przelewu online, kart płatniczych, Visa Mobile, Apple Pay, Google Pay, PayPo, eRaty, Płatności walutowych, Portfeli elektronicznych. 
  • Klient w trakcie składania Zamówienia po kliknięciu opcji Płatności jest przekierowany na stronę Dostawcy Usług Płatniczych i wybiera dogodną dla siebie formę Płatności. Przyjęcie Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę jest możliwe z chwilą otrzymania przez niego od Dostawcy Usług Płatniczych potwierdzenia poprawnego wykonania Płatności.
  • Brak Płatności za Zamówienie w ciągu 24 h powoduje anulowanie Zamówienia.
  • W przypadku anulowania całości Zamówienia, zwrot Płatności dokonanej przez Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty anulowania Zamówienia. 
  • W przypadku częściowego anulowania Zamówienia, zwrot odpowiedniej części Płatności dokonanej przez Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni.
  • Zwrot Płatności jest dokonywany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  • Dokument sprzedaży, tj. paragon fiskalny lub faktura VAT, jest doręczany Klientowi wraz z Zamówieniem lub przesyłany pocztą elektroniczną na podany przez Klienta adres
    e-mail w Formularzu Zamówienia lub w Formularzu Rejestracji.


  • DOSTAWA
  • Zamówienia dostarczane są na terytorium Unii Europejskiej.
  • Dostawa realizowana jest poprzez wybranego przez Klienta Dostawcę w trakcie składania Zamówienia. 
  • Dostawa Zamówienia jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Rejestracji lub w Formularzu Zamówienia
  • Dostawa Zamówienia realizowana jest w Dni Robocze.
    1. W przypadku Zamówień złożonych w Dni Robocze do godziny 13:00, Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem Dostawcy w ciągu 24h od złożenia Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji Zamówienia, o którym mowa powyżej, jeżeli będzie to uzasadnione ilością złożonych Zamówień w danym dniu.
    2. Koszt Dostawy Produktów w całości pokrywa Klient.
    3. Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej o przekazaniu Zamówienia Dostawcy.
    4. W przypadku niedostarczenia Zamówienia z powodu nieobecności Klienta lub odmowy przyjęcia Zamówienia przez Klienta, Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona zgodnie z zasadami wyrażonymi w punkcie IV. Regulaminu.

  • PRAWO KONSUMENTA ORAZ PRZEDSIĘBIORCY O PRAWACH KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
  • Na postawie Ustawy o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem sytuacji, w której Klient wybrał sposób Dostawy Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  • Bieg 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość rozpoczyna się od objęcia Produktów w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż Dostawca, a w przypadku umowy, która:
  • obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub
    w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, jego partii lub części;
  • polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  • Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@vese.pl lub pocztą na adres: Storeit sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź, z dopiskiem: VESE Suplementy diety. Konsument może użyć wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Konsumenta, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego Płatności, w tym koszty Dostawy Produktów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu Dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę. Zwrot Płatności następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
    2. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument zobowiązany jest zwrócić Produkty niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkty przed upływem terminu 14 dni.
    3. Konsument może zwrócić Produkty poprzez przesłanie ich na adres: Storeit sp. z o.o.,
      ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź z dopiskiem: VESE Suplementy diety.
    4. Produkt zwracany w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży musi być kompletny, w stanie nienaruszonym i bez śladów użycia.
    5. Na podstawie art. 221 Kodeksu cywilnego Przedsiębiorcy o prawach konsumenta przysługują wszelkie uprawnienia wyrażone w rozdziale VI.

  • REKLAMACJE
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta za dostarczenie Produktów wolnych od wad.
  • Reklamacje dotyczące Produktów można składać poprzez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@vese.pl, a także pisemnie na adres: Storeit sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź z dopiskiem: VESE Suplementy diety. Reklamacje dotyczące niezgodności z Umową Sprzedaży zakupionych Produktów rozpatrywane są zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisami Kodeksu cywilnego.
  • W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien podać:
  • dane Klienta (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu);
  • numer Zamówienia;
  • opis niezgodności Produktów z Umową Sprzedaży lub ich wad.
  1. Odpowiedź na reklamację złożoną przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta jest udzielana w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, na piśmie lub innym trwałym nośniku.
  2. Do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest przesłanie przez Klienta reklamowanego Produktu na adres: Storeit sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź z dopiskiem: VESE Suplementy diety.

  • WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
    1. Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie i w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
    2. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego i udostępnionych usług w sposób zgodny z prawem, z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich Sprzedawcy.
    3. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od:
      1. nadużywania środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poprzez spowodowanie zachwiania pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną, 
      2. działań mających na celu testowanie możliwości przełamania lub ominięcia zabezpieczeń systemów teleinformatycznych Sklepu, a także wszelkich innych działań, które prowadzą do uzyskania nieuprawnionego dostępu do całości lub części systemów teleinformatycznych Sklepu, 
      3. korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami lub uzasadnionymi interesami Sprzedawcy,
      4. udostępniania danych do logowania do usług świadczonych przez Sprzedawcę osobom nieuprawnionym w przypadku wcześniejszej rejestracji w Sklepie Internetowym,
      5. dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Sklepu treści, które naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, bądź ich wprowadzanie lub rozpowszechnianie poprzez systemy teleinformatyczne stanowi naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
      6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane korzystaniem z usług przez osobę nieuprawnioną, która na skutek działania lub zaniechania Klienta uzyskała dostęp do świadczonych usług. 
      7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub mogących prowadzić do tego, że korzystanie z usług będzie czasowo niemożliwe. 
      8. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Sprzedawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.

  • POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Klient korzystający ze Sklepu Internetowego ma obowiązek podawania prawdziwych i prawidłowych danych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie Umowy Sprzedaży, jeżeli podane dane są nieprawdziwe lub nieprawidłowe.
    2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych lub inną awarię. 
    3. Zasady ochrony danych osobowych Użytkowników są określone w Polityce Prywatności i Polityce Cookies dostępnych pod adresem:
      https://vese.pl/polityka-prywatnosci
      Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na stronie Sklepu Internetowego. Do zamówień złożonych i niezrealizowanych przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia. 
    4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje poddane sądom właściwym dla miejsca wykonania Umowy Sprzedaży.

Załącznik nr 1

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY

Imię:

Nazwisko:

Adres e-mail:

Numer telefonu:

Numer Zamówienia:

STOREIT

spółka z ograniczoną

odpowiedzialnością

z siedzibą w Łodzi
ul. Łąkowa 3/5

90-562 Łódź

KRS: 0000742030

NIP: 7272832416

REGON: 380866386

Ja/my, niżej podpisany/podpisani, niniejszym informuję/informujemy o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

Data zawarcia umowy/odbioru:

___________________________

(data, podpis)

*niepotrzebne skreślić

Regulamin Sklepu
Politka Prywatności